Regulamin

UWAGA. ZMIANA PRZEPISÓW KONSUMENCKICH OD 25 GRUDNIA. ZACHĘCAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NOWYMI WARUNKAMI SPRZEDAŻY. LINK DO NOWEGO REGULAMINU ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ.
ZESPÓŁ SKLEPU  EDUDYWANIK.PL   

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EDUDYWANIK.PL

 

Sklep dostępny pod adresem edudywanik.pl dokłada wszelkich starań aby klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie, a zakupy dokonane w sklepie były zawsze udane. Sklep działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy e-commerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi transakcji.

 

I. Definicje regulaminowe

 

Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:

 a)          KODEKS CYWILNY - ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

 b)          REGULAMIN – niniejszy regulamin wraz z załącznikami

 c)          SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem  edudywanik.pl

 d)          SPRZEDAWCA – , prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Profit – , z siedzibą w Łomiankach Dolnych, Al. Fryderyka Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne, NIP 8241171204, REGON 141577240, wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej)

 e)          KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego edudywanik.pl

 f)           USŁUGODAWCA - , prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Profit – , z siedzibą w Łomiankach Dolnych, Al. Fryderyka Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne, NIP 8241171204, REGON 141577240, wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej)

 g)          USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego edudywanik.pl

 h)          STRONY – łącznie sprzedawca i klient

 i)            ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru i określające istotne jej warunki

 j)            UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego

 k)          KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez
usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym usługodawcy, w którym gromadzone są dane usługobiorcy w tym informacje o złożonych zamówieniach

 l)            REJESTRACJA – jednorazowa bezpłatna czynność polegający na utworzeniu przez użytkownika Konta w sklepie internetowym

 m)         UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy sprzedawcą a klientem za pośrednictwem sklepu internetowego

 n)          USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne

 o)          TOWAR – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego

 p)          KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego edudywanik.pl w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

 

II.  Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy regulamin, jest regulaminem o którym mowa w art. 8 ustawy z  dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania umów sprzedaży w sklepie internetowym, zgodnie z treścią innych ustaw,  regulujących ten obowiązek.
  2. Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez użytkowników ze sklepu internetowego  edudywanik.pl, sposób składania zamówień oraz ich realizacji, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  3. Regulamin znajdujący się na stronie internetowej edudywanik.pl, wszelkie materiały się w nim znajdujące, nazwa sklepu oraz inne loga i znaki sklepu stanowią własność prawa autorskiego i stanowią przedmiot ochrony prawnej. Wszelkie próby wykorzystywania, powielania, przetwarzania materiałów znajdujących się na stronie edudywanik.pl  bez zgody właściciela są zabronione.
  4. Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem edudywanik.pl  jest , prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Profit – , z siedzibą w Łomiankach Dolnych, Al. Fryderyka Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne, NIP 8241171204, REGON 141577240, wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).
  5. Przedmiot działalności sklepu internetowego edudywanik.pl jest sprzedaż detaliczna  dywanów edukacyjnych, zabawek dla dzieci oraz innych towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  6. Klient może korzystać ze sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
  7. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a klientem zawierana jest w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)
  9. Postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

 

III. Rejestracja w sklepie internetowym

 

 

  1. Rejestracja w sklepie internetowym edudywanik.pl jest dobrowolna i bezpłatna.
  2. W celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji oraz aby umożliwić sprzedawcy realizację przyszłych zamówień, użytkownik powinien podać następujące dane:

 a)          e-mail,

 b)          hasło.

  1. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracji użytkownik otrzyma na podany przez siebie adres e-mail automatycznie wygenerowaną wiadomość w celu potwierdzenia rejestracji w sklepie.
  2. W przypadku gdy dane użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, użytkownik proszony jest do dokonania ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
  3. W sytuacji, gdy dane użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, użytkownik proszony jest do dokonania ich aktualizacji i telefonicznego poinformowania o tym sklepu.
  4. Zaleca się, aby klient zachował staranność przy wypełnianiu formularza rejestracji, ponieważ podanie niepełnych bądź nieprawdziwych danych, jak również brak innej możliwości weryfikacji danych teleadresowych uniemożliwi sprzedawcy realizację zamówienia.

 

IV.  Procedura składania zamówienia – zawarcie umowy sprzedaży

 

  1. Klient może składać zamówienia w sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  2. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  3. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną sprzedawcy przez klienta.
  4. Rejestracja i założenia konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w sklepie edudywanik.plklient ma możliwość złożenia zamówienia bez konieczności rejestracji.
  5. Przed złożeniem zamówienia, klient dodaje do „koszyka” wybrany przez siebie produkt, który zamierza kupić. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym klientowi zarządzanie zamawianymi produktami, przeliczanie ich wartości oraz przeliczanie kosztów dostawy. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z koszyka.
  6. Aby złożyć zamówienie należy dodać do „koszyka” wybrane przez siebie produkty, określić sposób dostawy i formę płatności, a następnie wybrać opcję „Zamawiam”. W celu finalizacji zamówienia klient przekierowany zostanie na stronę, na której należy podać następujące dane:

 a)          imię i nazwisko, telefon oraz e-mail klienta,

 b)          dane adresowe (osoba prywatna / firma) na które składają się:

  • nazwa firmy,
  • ulica i nr domu,
  • w przypadku firmy numer NIP,
  • kod pocztowy,
  • miasto,
  • kraj,

 c)          dodatkowe informacje,

 d)          opcjonalnie inny adres wysyłki.

   7. W celu prawidłowej i możliwie najszybszej realizacji zamówienia, sprzedawca może            dodatkowo kontaktować się z klientem telefonicznie bądź poprzez wiadomość e-mail.

   8. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, sprzedawca sprawdza dostępność towaru w          magazynie i w przypadku pozytywnej weryfikacji,przesyła niezwłocznie klientowi informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu          zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania klientowi przez sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.

      9. Sprzedawca podaje informacje, do których wskazania klientowi przed zawarciem umowy jest    zobowiązany zgodnie z przepisami ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów i             odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny tj.:

            a) imię i nazwisko (nazwa), adres zamieszkania (siedzibę) przedsiębiorcy oraz organ, który       zarejestrował działalność gospodarczą przedsiębiorcy, a także numer, pod którym        przedsiębiorca został zarejestrowany;

            b) istotne właściwości świadczenia i jego przedmiotu;

            c) cena lub wynagrodzenie obejmujące wszystkie ich składniki, a w szczególności cła i podatki;

            d) zasady zapłaty ceny lub wynagrodzenia;

            e) koszty oraz termin i sposób dostawy;

            f) prawo odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni, ze wskazaniem wyjątków       ustawowych;

            g) koszty wynikające z korzystania ze środków porozumiewania się na odległość, jeżeli są        one skalkulowane inaczej niż wedle normalnej taryfy;

            h) termin, w jakim oferta lub informacja o cenie albo wynagrodzeniu mają charakter      wiążący;

            i) minimalny okres, na jaki ma być zawarta umowa o świadczenia ciągłe lub okresowe;

            j) miejsce i sposób składania reklamacji;

            k) prawo wypowiedzenia umowy na czas nieoznaczony o świadczenie ciągłe lub okresowe

na stronie  edudywanik.ploraz za pośrednictwem wiadomości e-mail.

  1. Zamówienia są realizowane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 16.00 z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zamówień złożonych w dni robocze po godzinie 16 - tej lub w sobotę lub w dzień ustawowo wolny od pracy, realizacja zamówienia rozpoczyna się począwszy od najbliższego dnia roboczego.
  2. Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się procedura przygotowania towaru przez sprzedawcę oraz czas potrzebny podmiotowi realizującemu dostawę na dostarczenie przesyłki do kupującego. Maksymalnie czas realizacji złożonego zamówienia wynosi do 14 dni roboczych, zazwyczaj jest to 7 dni roboczych. W razie wątpliwości klient może skontaktować się ze sprzedawcą w celu uzyskania informacji w tym zakresie.
  3. Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez klienta.

 

 

V.  Sposób płatności

 

  1. Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty dostawy towaru do klienta podane są oddzielnie.
  2. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

 a)          przedpłata na konto bankowe (przelew),

 b)     płatność za pobraniem przy odbiorze.

  1. Przy wyborze płatności w formie przedpłaty na konto bankowe, dane do przelewu zostaną przekazane klientowi w wiadomości wygenerowanej automatycznie z serwisu edudywanik.pl po złożeniu zamówienia, a także są dostępne w zakładce „Kontakt”.
  2. Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez klienta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oraz wysokości kosztów dostawy, w  przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy lub w przypadku zmian cen towarów u dystrybutorów/producentów.. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

 

VI.  Realizacja dostawy towaru

 

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta.
  2. Jeżeli sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona.
  3. Po wcześniejszym uzgodnieniu terminu (daty i godziny), miejsca oraz sposobu płatności ze sprzedawcą, istnieje możliwość osobistego odbioru towaru.
  4. Jeżeli sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, sprzedawca może za zgodą klienta spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.
  5. Zaleca się, aby klient, będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się aby klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie bądź na adres e-mail sklepu.
  6. Klient, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie bądź na adres e-mail.

 

VII. Odstąpienie od umowy – zwroty towarów

 

  1. Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres:

Profit – ,

Al. Fryderyka Chopina 28d,

05-092 Łomianki Dolne

 

  1. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty dostawy do konsumenta, które to konsument poniósł. Klient ponosi koszty odpowiedniego opakowania zwracanego towaru oraz koszty jego powrotnego odesłania do sprzedawcy.
  2. Zwracany towar klient powinien odesłać na adres wskazany w ust. 1.
  3. Zaleca się, aby klient dołączył dowód zakupu towaru (paragon/faktura VAT). Załączenie dowodu zakupu przyśpieszy i usprawni procedurę zwrotu.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

 a)          świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu 10 dni od dnia jej zawarcia;

 b)          dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

 c)          umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

 d)          świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

 e)          świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

 f)           dostarczania prasy;

 g)          usług w zakresie gier hazardowych.

 

VIII. Reklamacje

 

  1. W przypadku umów zawieranych z klientami, będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości klient proszony jest o przesłanie zdjęć oraz dokładnego opisu niezgodnego z umową towaru.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby klienta na znaczne niedogodności sprzedawca, zgodnie z żądaniem klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni.
  5. W przypadku umów zawieranych z klientami, nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  6. W przypadku towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, klient może reklamować produkt posiadający wady:

 a)          korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w takich okolicznościach klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta; sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do sprzedawcy.

 b)          korzystając z uprawnień przysługujących klientowi będącemu jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221  Kodeksu cywilnego wobec sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową

 

IX. Gwarancja

 

  1. Sprzedawca nie udziela gwarancji na towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego.
  2. W przypadku towarów objętych gwarancją producenta treść oraz warunki gwarancji zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta.
  3. Przepisy gwarancyjne nie wyłączają możliwości reklamowania produktu z tytułu niezgodności towaru z umową, określonych w dziale VIII regulaminu „Reklamacje”.

 

  1. Umowa o świadczenie usługi  elektronicznej

 

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego następujące usługi elektroniczne:

 a)           założenie i prowadzenie konta w sklepie internetowym,

 b)          umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz.

  1. Świadczenie usług elektronicznych przez usługodawcę jest bezpłatne.
  2. Umowa o świadczenie usług elektronicznych polegających na prowadzeniu konta w sklepie internetowym  zawierana jest na czas nieoznaczony.
  3. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożeniu zamówienia poprzez odpowiedni formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania jego składania przez usługobiorcę.
  4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies albo Google Chrome  w wersji 8 lub nowszej. Zalecana rozdzielczość monitora 1024x768 pikseli.
  5. Usługobiorca jest zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.
  6. Usługobiorca może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez wysłanie wiadomości e-mail lub też pisemnie na adres sprzedawcy. Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni liczonych od dnia złożenia reklamacji.
  7. Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji na podany przez usługobiorcę adres e-mail lub w inny uzgodniony przez strony sposób.
  8. Usługobiorca może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową umowę o świadczenie usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub też pisemnie na adres sprzedawcy.
  9.  Usługodawca może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie usługi elektronicznej, w wypadku gdy usługobiorca uporczywie narusza regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
  10. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez usługodawcę lub usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez strony w czasie trwania umowy.
  11. Na drodze porozumienia stron usługodawca i usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi elektronicznej w każdym czasie.

 

XI. Postanowienia końcowe

 

  1. Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić z powodu zmian w prawie powszechnie obowiązującym lub z powodu zmian w polityce rozwoju i działalności sklepu, po uprzednim poinformowaniu użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni przed dniem ich wejścia w życie. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje Konto.
  2. Sprzedający podejmuje wszelkie możliwe środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji oraz podczas składania zamówień.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za udostępniane dane, w zakresie dopuszczalnym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, jeżeli udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych, nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego lub całkowitego  wyłączenia działania strony internetowej w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji.
  5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy sprzedawcą a klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  6. Ewentualne spory powstałe pomiędzy sprzedawcą a klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę sprzedawcy.
  7. Użytkownicy mogą kontaktować się ze sprzedawcą w następujący sposób:

 a)          e-mail:

 b)          telefon: 

 c)          pisemnie na adres: Profit – , Al. Chopina 28d, 05-092 Łomianki.

  1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego edudywanik.pl . Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
  2. Nazwa sklepu internetowego edudywanik.pl oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela sklepu jest zabronione.
  3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2014 roku.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl